مصاحبه آرشیو خبر ها
برای موفقیت به دنبال فلسفه یوونتوس باشید!

برای موفقیت به دنبال فلسفه یوونتوس باشید!

یوونتوسی ها در سومین هفته ی لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی کاملا برتر موفق به شکست تیم منچستر یونایتد شدند و الگری حالا به عنوان سرمربی تیم یوونتوس موفق به شکست مورینیو نیز شد. امروز مصاحبه ی جدیدی از مورینیو منتشر شد که بخشی از ان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

او گفت:

 

درباره اینكه منچستر چگونه باید عمل كند بحثى نمیكنم، اما باید یوونتوس را تحسین كنم، در تونلى (راهرویى) كه میرفت به سمت زمین من رئیس آنیلى را دیدم و به او گفتم از زمانى كه من اینتر را ترك كردم شما 7 بار پیاپى قهرمان شدید و هشتمى نیز به نظر می اید كه در راه است، فوراً جواب من را داد كه: من هشتمى را نمی خواهم، دنبال دهمین هستم.

 

مورینو افزود:

 

این یك جواب فوق العاده سریع و بى نظیرى بود.. اینها با اینكه 7 بار پیاپى قهرمان شدند اما به جاى خوابیدن دنبال چیزهاى بیشترى هستند و به سراغ رونالدو و امره جان و كانسلو رفتند زیرا همیشه فقط بهتر و بهتر را میخواهند.

 

سرمربی منچستر ادامه داد:

 

به نظر من یوونتوس هدفش این است كه لذت و شادى را كه به نتایج تیم مرتبط هست را بدست بیاورد و به نظر من آنها در راه بدست آوردن 3 گانه هستند، اگر آنها امسال موفق نشدند سال بعد و اگر سال بعد نیز موفق نشدند سال بعدش میشوند زیرا كه آنها فقط دنبال بهتر و بالاتر هستند.

 

وی در بخش پایانی صحبت هایش گفت:

 

اجازه دهید صادقانه بگویم كه نمیدانم یوونتوس چگونه كار می کند اما فلسفه كار و مدیریت آنها را خیلى دوست دارم، شما من را باور نكردید زمانى كه گفتم هر تیمى كه در ایتالیا بتواند پشت سر یووه به مقام دومى برسد كار بی نظیری را انجام داده داست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: